مصاحبه آرشیو خبر ها
بهترین هم تیمی ام زلاتان و بزرگترین رقیبم زانتی بود

بهترین هم تیمی ام زلاتان و بزرگترین رقیبم زانتی بود

پاول ندود تایید می کند که یوونتوس به دنبال فتح لیگ قهرمانان است و از بزرگترین حسرتش پرده بر می دارد. هافبک سابق یووه که هم اکنون نایب رییس بیانکونری است، در مصاحبه با رسانه های کشورش گفت:

 

ما با یوونتوس به سطح اول فوتبال ایتالیا برگشته ایم حالا رییس آنیلی از ما می خواهد که به سطح اول اروپا برگردیم. ما می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم، تلاشمان را می کنیم.

 

از ندود در مورد بهترین و بدترین لحظات زندگی اش پرسیدند:

 

چیزی که می توانست عظیم موفقیت باشد تبدیل به بزرگترین ناامیدی شد ― شکست برابر میلان در فینال لیگ قهرمانان 2003. به خاطر یک کارت زرد من آن بازی را از دست دادم، این بزرگترین ناامیدی دوران حرفه ای من بود. حسرت؟ اینکه هرگز برای منچستریونایتد بازی نکردیم، به این کار علاقه داشتم. این نقل و انتقال اما هرگز روی میز نبود، تنها چلسی به من پیشنهاد داد. من نسل پل اسکولز و رایان گیگز را دوست داشتم و تحسینشان می کردم. من کمی به کارل پوبورسکی حسادت می کردم چون او در منچستر بازی و بازی های فوق العاده ای را تجربه کرد. می دانم او هنوز آن عشق را حس می کند. بهترین گلم؟ وقتی در خارج از خانه برابر آژاکس در لیگ قهرمانان بازی می کردیم.، سال 2004 و یوونتوس 1‐0 برنده شد. من گل بسیار زیبایی به ثمر رساندم که دوست دارم یاداوری کنم با بیرون پای راست به کنج دروازه شوت زدم.

 

از متعصب چکی در مورد بهترین هم تیمی و سرسخت ترین رقیبش پرسیدند:

 

از نظر هم تیمی، من هم تیمی های زیادی داشتم، نمی خواهم هیچ کس را برنجانم. اما اگر بخواهم از یک نفر نام ببرم، نام زلاتان ابراهیمویچ را خواهم برد. او مهاجمی بود که می توانست از هر دفاعی رد شود، قدرت و قامت ترسناکی داشت و در عین حال تکنیکش هم عالی بود. اما با این همه، وقتی به یوونتوس آمد تمام کنندگی اش خوب نبود. چیزی که امروز می بینید بخش اعظمش مربوط به این واقعیت است که فابیو کاپلو بعد از هر جلسه ی تمرینی نیم ساعت با او شوت زدن را تمرین می کرد.

 

پاول در پایان گفت:

 

در مورد قوی ترین رقیبم، بازیکن های زیادی بودند، اما شاید خاویر زانتی اینتر. او از قماش من بود، دونده، خستگی ناپذیر و در عین حال همیشه هوشیار و آگاه. فرار کردن از دست او سخت بود. در یک مصاحبه ی مشابه، او نام مرا در پاسخ به سوال اینچنینی گفت، پس این نظر ما دو طرفه است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: